DOLAR
34,88
0,03%
DOLAR
EURO
36,71
0,23%
EURO
GRAM ALTIN
3033,01
-0,43%
GRAM ALTIN
BIST 100
10114,12
0,55%
BIST 100
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

Müşteri deneyimini iyileştirecek

27 Ekim 2022 | 09:40
Müşteri deneyimini iyileştirecek
Artan rekabet koşullarıyla birlikte müşteri deneyiminin önemi giderek artırıyor. Artık şirketler müşteri deneyimini iyileştirecekleri şirketler kuruyor.

AYŞEGÜL SAKARYA PEHLİVAN
[email protected]

Doğuş Grubu da bu doğrultuda kusursuz müşteri deneyimini yaratma ve bu konudaki iyileşmeyi sürekli kılma vizyonuyla 2014 yılında Doğuş Müşteri Sistemleri'ni kurdu.

Data üzerine odaklanan ve bünyesinde ZUBİZU ve Rezervin gibi markaları bulunduran Doğuş Müşteri Sistemleri'nin insan kaynakları direktörlüğüne sektörden deneyimli bir isim geldi.

Beymen'de İK direktörü olarak görev yapan Neslihan Gömeçli, Doğuş Müşteri Sistemleri'nin insan kaynakları direktörlüğüne atandı.
0

EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL