DOLAR
34,95
0,17%
DOLAR
EURO
36,61
-0,04%
EURO
GRAM ALTIN
3020,12
0,47%
GRAM ALTIN
BIST 100
10058,63
0,00%
BIST 100
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

'Influencer Marketing' ile Türkiye tanıtılacak

27 Ekim 2022 | 08:45
'Influencer Marketing' ile Türkiye tanıtılacak
fatos
Son yıllarda sosyal medya fenomenleriyle çalışmak şirketler arasında giderek yaygınlaşıyor. Özellikle seyahat konusunda paylaşmı yapanlar çok takip ediliyor.

FATOŞ BOZKUŞ
[email protected]

Bunu gören girişimci Afşın Avcı, seyahat sektörünün önde gelen içerik yaratıcılarını, sosyal medya ikonlarını, kısacası Influencer’ları sektör profesyonelleri ve markalarla buluşturacak bir etkinlik yapmaya hazırlanıyor.

Influencer Marketing, Youtube, Facebook, Twitter, Instagram, Periscope gibi sosyal medya kanallarında yüksek takipçi sayılarına sahip kişilerin içerik yoluyla bir ürün ya da marka hakkında deneyimlerini aktarması olarak tanımlanıyor.

Bu akım dünyada olduğu gibi Türkiye’de de önemini artırıyor. Sosyal medya ünlüleri tarafından paylaşılan deneyimlerin tüketiciler arasında kartopu etkisi yaratıyor olması markaları bu alana yatırıma itiyor. Influencer’lar sektörlere göre de ayrılıyor. Kimi kişisel bakım, kimi moda kimi ise seyahat ya da yemek
paylaşıyor.

Dijital pazarlama alanından tanıdığımız Afşın Avcı, özellikle seyahat sektörünün önde gelen içerik yaratıcılarını, sosyal medya ikonlarını, kısacası Influencer’ları sektör profesyonelleri ve lider markalarla buluşturacak bir etkinlik yapmaya hazırlanıyor.

Afşın Avcı, 24-25 Kasım 2016’da yapılacak olan INFLOW Travel Summit’in yalnızca seyahat yazarları ve sosyal medya içerik üreticilerini değil, aynı zamanda sektör profesyonellerini, markaları ve trend belirleyicileri de bir araya getirerek sektöre birçok farklı açıdan ışık tutacağını anlatıyor. Organizasyonda birçok ünlü isim olacak.

Örneğin ‘follow me to’ etiketli ikonik fotoğraflara imza atan Murad Osmann bu isimlerin arasında yer alıyor. Yönetmen Rob Whitworth ve Ortadoğu’nun fenomen ismi Noha Nabil gibi 100’den fazla lider de etkinlik kapsamında İstanbul’da ağırlanacak. İki gün boyunca devam edecek etkinlikte, gün boyu devam edecek panellerin yanı sıra, B2I (Business-to-Influencer) toplantıları da yapılacak. Böylece katılımcılar markalarla birebir görüşüp yeni işbirlikleri kurma imkanına sahip olacak.
0
EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL