Mutfak gereçleri, elektrikli ev aletleri, beyaz eşya ve ev elektroniği kategorilerinde pek çok uluslararası marka Türkiye’ye getiren Enkay Group, aynı zamanda Enplus mağazalarıyla perakende sektöründe faaliyet gösteriyor.
Türkiye genelinde 30 olan mağaza sayısı üç yıl içinde 50’ye çıkarılacak. Enkay Group Yönetim Kurulu Başkanı Ali Pınar Topbaş, “2016 başında yüzde 85 büyüme hedeflemiştik ve hedefimizi gerçekleştirdik. 120 milyon TL ciroya ulaşıyoruz” diyor.
Alman mutfak markası WMF’yi Türkiye’ye getiren Enkay Group, şirketi Türkiye’de üretime ikna etmek için çabalıyor. Şirketin çatal bıçakta Almanya’da yüzde 80 pazar payına sahip olduğunu söyleyen Ali Pınar Topbaş, “Şirket için Türkiye ve Çin en önemli pazarlar.
Türkiye’de özel talep nedeniyle çatal bıçak setlerine çay kaşığı ve tatlı bıçağı eklendi. Çaydanlık üretilmesi planlanıyor. Önümüzdeki dönemde Türkiye’de üretim için konuşuyoruz. Beş yıl içinde satış hedeflerimize ulaşırsak üretime başlayacağız” diye konuşuyor.
Türkiye genelinde 30 olan mağaza sayısı üç yıl içinde 50’ye çıkarılacak. Enkay Group Yönetim Kurulu Başkanı Ali Pınar Topbaş, “2016 başında yüzde 85 büyüme hedeflemiştik ve hedefimizi gerçekleştirdik. 120 milyon TL ciroya ulaşıyoruz” diyor.
Alman mutfak markası WMF’yi Türkiye’ye getiren Enkay Group, şirketi Türkiye’de üretime ikna etmek için çabalıyor. Şirketin çatal bıçakta Almanya’da yüzde 80 pazar payına sahip olduğunu söyleyen Ali Pınar Topbaş, “Şirket için Türkiye ve Çin en önemli pazarlar.
Türkiye’de özel talep nedeniyle çatal bıçak setlerine çay kaşığı ve tatlı bıçağı eklendi. Çaydanlık üretilmesi planlanıyor. Önümüzdeki dönemde Türkiye’de üretim için konuşuyoruz. Beş yıl içinde satış hedeflerimize ulaşırsak üretime başlayacağız” diye konuşuyor.