Türkiye pazarına önce toptan ardından da perakende faaliyetleriyle giriş yapan İsviçreli Swatch Grubu, hızlı bir büyüme sürecine girdi.
2013 Ocak ayında Türkiye pazarına giriş yapan, dünyanın en büyük saat üreticilerinden Swatch Group bünyesinde yer alan Swatch, Türkiye pazarındaki büyümesine kendi mağazalarını açarak hızla devam ediyor. 2015 sonu
itibariyle eski iş ortağı Eren Holding’e ait 23 mağazayı kapatan Swatch’un, Türkiye genelinde şu anda toplam yedi adet kurumsal mağazası ve 23 adet bayi mağazası bulunuyor.
Önümüzdeki ay sonuna kadar bir tanesi Flagship (amiral gemisi olarak tarif edilebilir) tarzı olmak üzere beş yeni mağaza daha açacak olan Swatch’un, 2016 yılı sonuna kadar açacağı toplam mağaza sayısı ise 37’yi bulacak.
Swatch'un en yeni mağazaları arasında Akasya Acıbadem, Marmara Forum AVM, ÖzdilekPark İstanbul AVM, Mall Of İstanbul, Taurus AVM Ankara, Ankara Podium AVM ve Kocaeli Symbol AVM yer alıyor. Şirketin büyüme sürecinde İstanbul’un yanı sıra özellikle Anadolu’da da etkin şekilde yer alma stratejisi izleyeceği dile getiriliyor.
2013 Ocak ayında Türkiye pazarına giriş yapan, dünyanın en büyük saat üreticilerinden Swatch Group bünyesinde yer alan Swatch, Türkiye pazarındaki büyümesine kendi mağazalarını açarak hızla devam ediyor. 2015 sonu
itibariyle eski iş ortağı Eren Holding’e ait 23 mağazayı kapatan Swatch’un, Türkiye genelinde şu anda toplam yedi adet kurumsal mağazası ve 23 adet bayi mağazası bulunuyor.
Önümüzdeki ay sonuna kadar bir tanesi Flagship (amiral gemisi olarak tarif edilebilir) tarzı olmak üzere beş yeni mağaza daha açacak olan Swatch’un, 2016 yılı sonuna kadar açacağı toplam mağaza sayısı ise 37’yi bulacak.
Swatch'un en yeni mağazaları arasında Akasya Acıbadem, Marmara Forum AVM, ÖzdilekPark İstanbul AVM, Mall Of İstanbul, Taurus AVM Ankara, Ankara Podium AVM ve Kocaeli Symbol AVM yer alıyor. Şirketin büyüme sürecinde İstanbul’un yanı sıra özellikle Anadolu’da da etkin şekilde yer alma stratejisi izleyeceği dile getiriliyor.