DOLAR
40,05
0,01%
DOLAR
EURO
46,98
0,09%
EURO
GRAM ALTIN
4236,74
-0,33%
GRAM ALTIN
BIST 100
9998,20
0,00%
BIST 100
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

Dijital reklamcıların gündeminde ‘Yasak’ var

09 Şubat 2021 | 12:00
Dijital reklamcıların gündeminde ‘Yasak’ var
Sosyal medya kuruluşlarıyla yaşanan kriz, reklamverenleri tedirgin ediyor. Uzun vadede reklam planlamalarını askıya alan markaları ise yeni çözümler üretme telaşı sardı.

24 Ocak-06 Şubat 2021 sayısından 

Yeni sosyal medya düzenlemesi kapsamında olası reklam yasaklarının dijital reklamcılar tarafından en çok tartışılan konularından biri haline geldiğini söyleyen CRM Group Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Becer, olası yasakların başka formüller ve metodlar ortaya çıkaracağına dikkat çekiyor.

Becer, şöyle konuşuyor: "Markalar sosyal medya üzerinden istedikleri ülkelere, yaş gruplarına, cinsiyetlerine ve demografik yapılarına dek hedefleme yaparak satış yapıyorlar.

Türkiye'den reklam verildiğinde vergi ödüyorlar. Yasak geldiğinde yurtdışındaki şirketler üzerinden reklamlarını verecekler. Bu sefer de devletin vergi geliri kesilecek."
0

EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL