Ekonomist
  • GÜNCEL
    • Kapak Konusu
    • Son Dakika
    • Haberler
    • Dünya
    • Video Galeri
    • Şirketler
    • Çalışma Hayatı ve Sosyal Güvenlik
    • Kulis
    • Dosya
    • Yatırımcı Köşesi
    • Üniversitelerden
  • Altın Fiyatları
  • Piyasalar
    • Altın
    • Bes
    • Borsa
    • Finans
  • Araştırmalar
  • Girişim / Kobi
  • Sektörler
    • Eğitim
    • Enerji
    • Gıda
    • Holdingler
    • Emlak
    • Medya
    • Otomotiv
    • Perakende
    • Teknoloji
    • Tekstil
    • Turizm
    • Yönetim / Kariyer
  • Etkinlikler
  • YAZARLAR
    • Aram Ekin Duran
    • Abdülkadir Kahraman
    • Ayşegül Sakarya Pehlivan
    • Aysun Karabıyık Sarıkaya
    • Burcu Tuvay
    • Ceren Oral
    • Dr. Orhan Karaca
    • Talat Yeşiloğlu
    • Gözde Yeniova
    • Levent Gökmen
    • M. Fatih Köprü
    • Özlem Bay Yılmaz
    • Servet Topaloğlu
    • Sibel Atik
    • Talip Yılmaz
Sonuç yok
Bütün sonuçları gör
  • GÜNCEL
    • Kapak Konusu
    • Son Dakika
    • Haberler
    • Dünya
    • Video Galeri
    • Şirketler
    • Çalışma Hayatı ve Sosyal Güvenlik
    • Kulis
    • Dosya
    • Yatırımcı Köşesi
    • Üniversitelerden
  • Altın Fiyatları
  • Piyasalar
    • Altın
    • Bes
    • Borsa
    • Finans
  • Araştırmalar
  • Girişim / Kobi
  • Sektörler
    • Eğitim
    • Enerji
    • Gıda
    • Holdingler
    • Emlak
    • Medya
    • Otomotiv
    • Perakende
    • Teknoloji
    • Tekstil
    • Turizm
    • Yönetim / Kariyer
  • Etkinlikler
  • YAZARLAR
    • Aram Ekin Duran
    • Abdülkadir Kahraman
    • Ayşegül Sakarya Pehlivan
    • Aysun Karabıyık Sarıkaya
    • Burcu Tuvay
    • Ceren Oral
    • Dr. Orhan Karaca
    • Talat Yeşiloğlu
    • Gözde Yeniova
    • Levent Gökmen
    • M. Fatih Köprü
    • Özlem Bay Yılmaz
    • Servet Topaloğlu
    • Sibel Atik
    • Talip Yılmaz
Sonuç yok
Bütün sonuçları gör
Ekonomist
Sonuç yok
Bütün sonuçları gör
Anasayfa Fatoş Bozkuş

Marka işbirliklerini 2019’da daha da artıracak

12 Şubat 2019 | 13:00:44
Fatoş Bozkuş
A A
0
Son Güncellenme: 11 Şubat 2019 | 23:00:23
Marka işbirliklerini 2019’da daha da artıracak
Facebook ile paylaşTwitter ile paylaşWhatsApp ile Paylaş

2005 yılından beri Türkiye’de faaliyet gösteren Tchibo, kahve uzmanlığıyla bilinen bir marka. Şirket bu uzmanlığını farklı marka işbirlikleriyle kendi mağazalarının dışına da taşıdı. Migros, Arçelik, CarrefourSa, MediaMarkt ve D&R işbirliği yapılan şirketler arasında.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

Akaryakıt dağıtım sektöründen perakendeye kadar pek çok sektör müşterilerine alternatif hizmetler sunmak amacıyla marka işbirliklerine gidiyor.

Türkiye’de 14 yıldır perakende sektöründe yenilikçi iş modeliyle hizmet veren Tchibo da bu şirketlerle işbirliği yapan markalardan biri. Bugün 11 ilde 54 mağazasıyla faaliyet gösteren şirketin hikayesi, dünyada 70 yıl önce posta yoluyla evlere kahve satışıyla başladı.

Dolayısıyla pek çok ürün satsa da markanın uzmanlığı kahve. Geçen mart ayında Türk kahvesine yatırım yaparak 100 gramlık paketler halinde Türk kahvesi de satmaya başlayan şirket, bu ürünü bulunduğu farklı pazarlarda da satıyor.

Son dönemde kahve yatırımlarını gittikçe artırdıklarını söyleyen Tchibo Türkiye Stratejik Planlama ve Pazarlama Direktörü Ceyda Kaptan, kahvedeki uzmanlıklarını daha çok kişiye ulaştırmak amacıyla büyük markalarla işbirliklerine başladıklarını aktarıyor. Tchibo, bu stratejiyle satış kanallarını arttırıyor.

MİGROS İLE BAŞLADI
2018 yılında Migros ve Macrocenter’larda kahveleriyle yer almaya başlayan marka, geldiğimiz noktada 2 binden fazla Migros mağazasından konumlanmış durumda. Aynı zamanda ev dışı tüketim kanalında Eczacıbaşı Profesyonel ile yapılan anlaşma sayesinde, şirketin B2B sektörüne uygun kahveleri artık otel, restaurant, kafeler ve ofislerde de bulunabiliyor.

Ceyda Kaptan, “Türkiye’nin önemli birçok otelinde ve mekânında artık Tchibo kahvesinin sunulması bizi çok memnun ediyor” diye konuşuyor. Kaptan, perakende tarafında ise Arçelik gibi çok önemli bir marka ile işbirlikteliğine imza attıklarının bilgisini paylaşıyor. Şu anda yaklaşık 500 Arçelik ve Beko mağazasında Cafissimo kapsüllü kahve makinesi ve kapsüller satışta.

2019 yılında da yepyeni kahveleri ve yeni iş birliktelikleri ile Tchibo’nun yatırımlarına devam ettiğini belirten Kaptan, konuşmasını şöyle sürdürüyor: “Tchibo, üretim, paketleme ve satış lisanslarına sahip olduğu Davi-doff Cafe çeşitlerini CarrefourSA mağazalarında satışa sunuyor.

Tchibo 2019’da kendisi gibi bir Alman markası olan MediaMarkt ile de işbirliği gerçekleştirdi. Şubat ayı itibarıyla Cafissimo kapsüllü kahve makineleri ve kapsül kahveleri MediaMarkt’ta satılmaya başlıyor.”

FARKLI İŞ MODELİ
Tchibo’nun doğasında yenilikçiliğin ve fark yaratmanın olduğunun altını çizen Ceyda Kaptan, bu noktada D&R ile yapılan işbirliği modeline de değiniyor. Tchibo, farklı bir iş modeli ve yenilenmiş kahve barı konsepti ile İstanbul Trump AVM’deki D&R mağazasında hizmet vermeye başladı.

Bu mağazada ayrıca gıda dışı tema koleksiyonlarına da yer veriliyor. Ceyda Kaptan, 2019’a işbirliklerini ve yatırımlarını artırarak devam ettirmeyi planladıklarını da sözlerine ekliyor.

Etiketler: Fatoş BozkuşMarka işbirlikleriMigrosTchiboTürk kahvesi
PaylaşımTweetGönder
Önceki Haber

Makine üreticileri Konya’da buluşacak

Sonraki Haber

ABD’ye yazılım ihraç edeceğiz

Benzer Haberler

Castrol pozitif değişimi nasıl ileriye taşıyacak?
Fatoş Bozkuş

Castrol pozitif değişimi nasıl ileriye taşıyacak?

5 Şubat 2019
Prida Ödülleri sahiplerini buldu
Fatoş Bozkuş

Prida Ödülleri sahiplerini buldu

4 Şubat 2019
Yeni reklam filmiyle showroom’lar hareketlendi
Fatoş Bozkuş

Yeni reklam filmiyle showroom’lar hareketlendi

1 Şubat 2019
Türkiye’deki uygulamaları diğer ülkelere taşıyacak
Fatoş Bozkuş

Türkiye’deki uygulamaları diğer ülkelere taşıyacak

24 Ocak 2019
Hedef, çay üretiminde sürdürülebilirlik
Fatoş Bozkuş

Hedef, çay üretiminde sürdürülebilirlik

23 Ocak 2019
RVD Başkanı’nın 2019 ajandası
Fatoş Bozkuş

RVD Başkanı’nın 2019 ajandası

18 Ocak 2019

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Haftanın Öne Çıkanları

McDonald’s’ın Rusya’daki restoranları kime satacağı belli oldu
Haberler

Tabelalar iniyor: McDonald’s restoranlarının Rusya’daki yeni ismi belli oldu

24 Mayıs 2022

McDonald's, 32 yıl sonra Rus pazarından çıkacağını duyurmuştu. Fast food devi, şu anda Sibirya’da 25 McDonald’s restoranını işleten Alexander Govor‘un,...

Daha fazla oku

Çarpıcı rapor: Her 30 saatte bir milyarder doğdu

Rusya’da piyasaya tuşlu telefon yağdı, yüzde 43 arttı

4,3 milyar dolar serveti var, ayda 2500 sterlinden fazla harcaması yasak: Dava açıldı

Samsung’tan stratejik sektörlere 356 milyar dolarlık yatırım kararı

Satın almak için tıklayın

Abone olmak için tıklayın

 


Son Haberler

Hyundai STARIA Türkiye’de satışa çıktı: Fiyatı ve özellikleri

Hyundai STARIA Türkiye’de satışa çıktı: Fiyatı ve özellikleri

25 Mayıs 2022
AB, Ukrayna ürünlerinden vergi almayacak

AB, Ukrayna ürünlerinden vergi almayacak

24 Mayıs 2022
“Euro Bölgesi’nde resesyon öngörmüyoruz”

“Euro Bölgesi’nde resesyon öngörmüyoruz”

24 Mayıs 2022
Bakan Varank ‘iki uzay yolcusu’ için başvuru sayısını açıkladı

Bakan Varank ‘iki uzay yolcusu’ için başvuru sayısını açıkladı

24 Mayıs 2022

Dünya Haberleri

AB, Ukrayna ürünlerinden vergi almayacak
Dünya

AB, Ukrayna ürünlerinden vergi almayacak

Avrupa Birliği (AB) üyesi ülkeler, Ukrayna'dan ithal edilecek bütün ürünlerdeki gümrük vergilerinin 1 yıl süreyle kaldırılmasını sağlayacak düzenlemeye onay verdi....

24 Mayıs 2022
“Euro Bölgesi’nde resesyon öngörmüyoruz”
Dünya

“Euro Bölgesi’nde resesyon öngörmüyoruz”

Avrupa Merkez Bankası (ECB) Başkanı Christine Lagarde, Avro Bölgesi'nin resesyona girmesi olasılığının Banka'nın temel senaryosu içerisinde olmadığını belirtti. İsviçre'nin Davos...

24 Mayıs 2022
Çarpıcı rapor: Her 30 saatte bir milyarder doğdu
Dünya

Çarpıcı rapor: Her 30 saatte bir milyarder doğdu

İngiliz uluslararası yardım kuruluşu Oxfam'ın "Acıdan kâr ediyorlar” raporunda COVID-19 pandemisi sürecinde her 30 saatte yeni bir milyarderin doğduğuna yer...

24 Mayıs 2022
Rusya’da piyasaya tuşlu telefon yağdı, yüzde 43 arttı
Dünya

Rusya’da piyasaya tuşlu telefon yağdı, yüzde 43 arttı

Rusya'da ilk çeyrekte tuşlu telefon tedariki %43 artarak 2017 seviyesine ulaştı. Rus sitesi RBC'nin haberine göre bu durum lojistikle ilgili...

24 Mayıs 2022

  • ALTIN FİYATLARI
  • EKONOMİ TERİMLERİ SÖZLÜĞÜ
  • KREDİ HESAPLAMA
  • ARŞİV
  • KÜNYE
  • YAYIN İLKELERİ
  • AYDINLATMA METNİ
  • İŞ DÜNYASI ABONELİK PAKETİ
  • ÇEREZ POLİTİKASI
  • ABONE OL
  • SATIN AL

© 2016-2020 Ekonomist Dergisi. Bütün hakları gizlidir.

Sonuç yok
Bütün sonuçları gör
  • GÜNCEL
    • Kapak Konusu
    • Son Dakika
    • Haberler
    • Dünya
    • Video Galeri
    • Şirketler
    • Çalışma Hayatı ve Sosyal Güvenlik
    • Kulis
    • Dosya
    • Yatırımcı Köşesi
    • Üniversitelerden
  • Altın Fiyatları
  • Piyasalar
    • Altın
    • Bes
    • Borsa
    • Finans
  • Araştırmalar
  • Girişim / Kobi
  • Sektörler
    • Eğitim
    • Enerji
    • Gıda
    • Holdingler
    • Emlak
    • Medya
    • Otomotiv
    • Perakende
    • Teknoloji
    • Tekstil
    • Turizm
    • Yönetim / Kariyer
  • Etkinlikler
  • YAZARLAR
    • Aram Ekin Duran
    • Abdülkadir Kahraman
    • Ayşegül Sakarya Pehlivan
    • Aysun Karabıyık Sarıkaya
    • Burcu Tuvay
    • Ceren Oral
    • Dr. Orhan Karaca
    • Talat Yeşiloğlu
    • Gözde Yeniova
    • Levent Gökmen
    • M. Fatih Köprü
    • Özlem Bay Yılmaz
    • Servet Topaloğlu
    • Sibel Atik
    • Talip Yılmaz

© 2016-2020 Ekonomist Dergisi. Bütün hakları gizlidir.