Yaklaşık üç yıl önce Zorlu Grubu'nun Türkiye'ye getirdiği İtalyan yeme-içme markası Eataly, Türkiye'de ikinci şubesini açmaya hazırlanıyor.
Suadiye'de bin 200 metrekarelik bir alanda hizmet verecek yeni Eataly'nin Eylül 2017'de açılması planlanıyor.
Yeni açılan mağaza için belirlenen ciro hedefi 20 milyon TL. Eataly Genel Müdürü Osman Cenk Akın, yeni açılışla birlikte farklı pozisyonlarda 85 kişilik bir istihdam sağlayacaklarını söylüyor.
İlk şubesi Zorlu Center'da bulunan Eataly, 2016 yılını 37,1 milyon TL ciroyla kapatmayı planlıyor. 2017 hedefini 42,8 milyon TL'ye çıkartan markanın büyüme planları sadece perakende tarafıyla sınırlı değil.
Kendi içinde üretim yapan marka, aynı zamanda restoran, otel ve kafe (horeca) noktalarına da ürün gönderiyor. Toplam cironun içinde toptan satışın payı yüzde 5'e ulaşmış durumda.
110 noktaya ürün gönderdiklerini söyleyen Osman Cenk Akın, toptanda ciro hedefini ikiye katladıklarını belirtiyor.
Suadiye'de bin 200 metrekarelik bir alanda hizmet verecek yeni Eataly'nin Eylül 2017'de açılması planlanıyor.
Yeni açılan mağaza için belirlenen ciro hedefi 20 milyon TL. Eataly Genel Müdürü Osman Cenk Akın, yeni açılışla birlikte farklı pozisyonlarda 85 kişilik bir istihdam sağlayacaklarını söylüyor.
İlk şubesi Zorlu Center'da bulunan Eataly, 2016 yılını 37,1 milyon TL ciroyla kapatmayı planlıyor. 2017 hedefini 42,8 milyon TL'ye çıkartan markanın büyüme planları sadece perakende tarafıyla sınırlı değil.
Kendi içinde üretim yapan marka, aynı zamanda restoran, otel ve kafe (horeca) noktalarına da ürün gönderiyor. Toplam cironun içinde toptan satışın payı yüzde 5'e ulaşmış durumda.
110 noktaya ürün gönderdiklerini söyleyen Osman Cenk Akın, toptanda ciro hedefini ikiye katladıklarını belirtiyor.