İki çağrı merkezine 20 milyon TL yatıracak

İki çağrı merkezine 20 milyon TL yatıracak

Türkiye’de 25 yıldır faaliyet gösteren Teleperformance, Balıkesir ve İstanbul’daki çağrı merkezlerine 20 milyon TL’lik yatırım yapacak. 3 bin 500 kişilik ekibiyle 40’ın üzerinde şirkete çağrı merkezi hizmeti veren şirket, bu yatırımla bin kişilik istihdam sağlayacak.

SİBEL ATİK
satik@ekonomist.com.tr

Dünyada 80 ülkede bulunan ve 25 yıldır Türkiye pazarında da faaliyet gösteren çağrı merkezi hizmeti servis sağlayıcısı Teleperformance, İstanbul ve Balıkesir’de 20 milyon TL’lik iki yeni yatırımını devreye alacak.

İstanbul, Uşak, Trabzon, Antalya ve Balıkesir’de yer alan merkezlerinde 3 bin 500 çalışana sahip olan Teleperformance Türkiye, Balıkesir ve İstanbul’daki merkezlerine ek 20 milyon TL’lik yatırım yapacak. 40’ın üzerinde şirkete çağrı merkezi hizmeti veren şirket, 2020’de yapacağı bu yatırımla bin kişilik ek istihdam sağlayacak.

CİRODA YÜZDE 60 BÜYÜME
Teleperformance Grup, 80 ülkede, 350 çağrı merkeziyle, 265 farklı dil ve lehçede hizmet sunuyor. Geçen yıl 4,4 milyar Euro ciro elde eden şirket bu yılın ilk altı ayında da 2,5 milyar Euro’luk ciroya ulaştı. Türkiye’de ise geçen yılki cirosu 230 milyon TL oldu.

Grubun CEMEA bölgesi, Rusya, Çekya, Polonya, Ukrayna, Slovakya, Litvanya ve Türkiye’yi kapsıyor. Teleperformance CEMEA Gelişen Pazarlardan Sorumlu İş Geliştirme Başkanı Tolga Uçbağlar, Türkiye pazarında hızlı büyüdüklerini söylüyor.

Uçbağlar, şirketin 2020 yatırım gündeminde İstanbul ve Balıkesir’in yanı sıra Anadolu’da yeni bir lokasyon açma hedefinin de olduğunu ifade ediyor. Teleperformance, Türkiye’de son üç yılda yüzde 30’un üzerinde yıllık ortalama büyüme yakaladı.

2018’i iki yeni lokasyon, 35 yeni marka ve yüzde 37’lik büyümeyle kapattı. Tolga Uçbağlar, “Bu yıl ise yüzde 60 büyümeyle hedeflerimizin üzerinde bir başarı sağlayacağız.

Bunda zorlu süreçlerde şirketlerin farklılaşmak adına müşteri hizmetlerine daha fazla kaynak ayırmasının önemli bir payı var” diyor.

YURTDIŞININ PAYINI ARTIRACAK
Tolga Uçbağlar, Türkiye’nin e-ticaret, online eğlence, internet perakendeciliği ve kamu hizmetleri alanlarında önemli bir başarı elde ettiğini söylüyor. Otomotiv, ulaşım ve lojistik gibi sektörlerin de önemli çıkış yaptıklarını dile getiriyor.

Tolga Uçbağlar, Türkiye’de hizmet ihracatında da büyümek istediklerini anlatıyor. Bu noktada kur farkının Avrupa pazarında Türkiye’ye önemli bir fırsat sunduğunu dile getiriyor.

Teleperformance Türkiye’de şu anda ihracatın ciro içindeki payı yüzde 20 düzeyinde. Hedeflerinin bu oranı yüzde 30’a taşımak olduğunu belirten Uçbağlar, bunun için yeni pazarlara yönelik girişimlerini sürdüreceklerini ifade ediyor.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÇÖZÜMLERİNİ EKLEDİ
Çağrı merkezi ve bütünleşik çözümlerle yola çıkan Teleperformance, son yıllarda TLS Contact, LanguageLine Solutions ve Intelenet gibi firmaları satın aldı. Bu varlık alımlarıyla birçok hizmet yanında şirketler için vazgeçilmez hale gelen dijital dönüşüm çözümlerini de bünyesine kattı.

Bunun rekabetçilikte önemli bir katma değer sağladığını ifade eden Tolga Uçbağlar, “Bu büyüme performansıyla kısa sürede Türkiye’de ciroyu ikiye katlayacağız” diyor.



İlgili Haberler
0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış

İlk yorumu yazmak ister misiniz?

Yorum yap