Bist 100
9794,65
0,75%
Bist 100
Dolar/TL
32,5126
-0,1%
Dolar/TL
Euro/TL
34,9379
0,3608%
Euro/TL
Euro/Dolar
1,0716
0,1589%
Euro/Dolar
Altın/Gram
2431,83
0,37%
Altın/Gram
Piyasaları
İncele
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

GSK Türkiye, fark yaratan dijital platformlarıyla paydaşlarının ‘her anında’ yanında

11 Ekim 2020 | 12:46
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 17:13
GSK Türkiye, fark yaratan dijital platformlarıyla paydaşlarının ‘her anında’ yanında
Türkiye’de 60 yılı aşkın süredir hayatın “her anında iyilik sağlık” için çalışan GSK, dijital platformlarıyla başta sağlık profesyonelleri olmak üzere tüm paydaşlarının hayatını kolaylaştırıyor.

Özlem Bay Yılmaz

Onlara ihtiyaç duydukları bilgiyi, en çok tercih ettikleri kanallardan ulaştırarak sağlıkta dijitalleşmenin öncülüğünü üstleniyor. COVID-19 salgını döneminde de dijital platformları sayesinde süreci başarıyla yürüten GSK Türkiye’nin İletişim ve Hasta İlişkileri Lideri Selcen Çökdü ve Ticari Kanal, İş Geliştirme ve İş Mükemmelliği Direktörü Ömer Faruk Arslan ile fark yaratan iletişim çalışmalarını konuştuk.

“SAĞLIK SEKTÖRÜNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN ÖNCÜSÜ OLMAYI HEDEFLİYORUZ”


Tüm paydaşlarının hayatını kolaylaştıran dijital uygulamalara öncelik verdiklerini belirten Ticari Kanal, İş Geliştirme ve İş Mükemmelliği Direktörü Ömer Faruk Arslan, “Topluma, sağlık profesyonellerine ve çalışanlarımıza yönelik uygulamalarımızda dijital kanalların gücünden faydalanıyoruz. Sektörümüzün dijital dönüşümüne liderlik etmek ana hedeflerimiz arasında yer alıyor.

Bu hedef doğrultusunda hayata geçirdiğimiz projelerle GSK içerisinde global çapta iyi uygulama örneklerine imza atıyoruz.” dedi. GSK Türkiye, çalışanlarından hekimlere, eczacılardan toplumun geneline kadar tüm paydaşlarına doğru bilginin, onların tercih ettiği kanallardan ulaşmasını hedefliyor.

Dijitalleşmenin hızlanması, bilgi kaynaklarının çeşitlenmesi ve bu kaynaklara erişimin artmasıyla birlikte doğru bilgiye ulaşmanın zorlaştığını belirten Arslan: “GSK Türkiye olarak amacımız, teknolojinin ve dijital dünyanın bütün imkanlarını kullanarak tüm paydaşlarımızın hayatını kolaylaştırmak. Çalışmalarımıza da bu vizyonla devam ediyoruz” dedi.

GSKPRO VE TURUNCU HAT İLE KESİNTİSİZ İLETİŞİM


GSK Türkiye olarak sağlık profesyonellerine, uzmanlıklarına özel geliştirilmiş online platformlar sunduklarını belirten Arslan, “Türkiye’de 20 bin hekime GSKpro ile, 12 binden fazla eczacıya da Turuncu Hat ile ulaştık. 2019 yılında sağlık çalışanları ile toplam 773 bin kez yüz yüze iletişime geçtik, 7,7 milyon dijital dokunuş gerçekleştirdik.

GSK Türkiye’nin sadece eczacılara yönelik geliştirdiği ve sağlık sektöründeki güncel gelişmelerin, araştırmaların ve bilimsel yayınların paylaşıldığı Turuncu Hat, aynı zamanda tüm cihazlarla uyumlu bir şekilde eczacıların tedarik süreçlerini de kolaylaştırıyor.

Türkiye’deki eczacıların yüzde 46’sının üye olduğu Turuncu Hat Eczacı Platformu, bilimsel içeriklerin ve GSK’nın tedavi alanlarındaki güncel bilgilerin yanı sıra günlük hayatta ihtiyaç duyabilecekleri pratik bilgileri de eczacılara ulaştırıyor. Sektörde alanında bir ilk olan ve yaklaşık 5 senedir eczacıların hizmetinde olan

Turuncu Hat hem mobil uygulaması hem de web sitesi ile kesintisiz bir iletişim sunuyor. Bu alandaki öncü yaklaşımımızla, dijitalleşmeye yatkın eczacılarımıza daha kişiselleştirilmiş, ihtiyaçlarına yönelik, onlara hız ve kolaylık katacak yeniliklerle geleceğe yönelik çözümler sunmaya devam edeceğiz.

GSKPro uygulamamız ile de; hekimlerin ilgi alanlarını baz alarak, onlara kişiselleştirilmiş öneriler sunabilen, hem medikal, hem mesleki, hem de sosyal ve psikolojik alanlarda faydalı, sürdürülebilir bir içerik deneyimi sağlamayı hedefliyoruz. Farklı alanlardaki hekimlere hitap eden 600’den fazla zengin ve güncel içerik sunarken, uzman profesyonellerin katıldığı canlı yayın ve webinar kayıtlarına kolay erişim imkânı tanıyoruz.

İlerleyen dönemde, kullanıcıları tanıyan teknik özellikleri geliştirerek, ihtiyaca yönelik içerik gösterimleriyle istenilen bilgilere hızlı ve kolay ulaşım olanağı sunmayı ve kullanıcı deneyimini daha da zenginleştirmeyi hedefliyoruz.” dedi.

“HAYATIN ‘HER ANINDA İYİLİK, SAĞLIK’ İÇİN ÇALIŞMAYA ‘BEN VARIM’ DİYEN ÇALIŞANLARIMIZ BİZİM İÇİN HER KOŞULDA ÖNCELİKLİ”


GSK Türkiye’nin İletişim ve Hasta İlişkileri Lideri Selcen Çökdü, “Sağlık sektörü çok önemli ve özel bir sektör. Toplum sağlığına fayda sunmak bir gurur kaynağı olduğu gibi büyük bir sorumluluğu da beraberinde getiriyor. Bu sorumluluğun bilinciyle hayatın ‘her anında iyilik, sağlık’ için çalışmaya ‘Ben Varım’ diyen çalışanlarımız bizim için her koşulda öncelikli.

GSK’da, hayata geçirdiğimiz uygulamalar ile çalışanlarımız için değerli anlarda yanlarında olduğumuzu hissettirecek şekilde çalışıyoruz. Çalışanların kendilerini oldukları gibi rahatça ifade edebilmelerini, işlerini yaparken kendilerini iyi hissedebilmelerini ve kariyerlerinde ilerlemek istedikleri alanlarda desteklenmelerini önemsiyoruz. Bunu da şirketin yol haritasına ilişkin onların geri bildirimlerini alarak ve yenilikleri birlikte hayata geçirerek gerçekleştiriyoruz.” dedi.

“İŞ SÜREÇLERİMİZDE DİJİTAL KANALLARI BAŞARILI VE ETKİN BİR ŞEKİLDE KULLANIYORUZ”


GSK’nın dijitaldeki etkisini şirket içi iletişimlerinde çok güçlü bir şekilde kullandıklarını dile getiren Çökdü, “Şüphesiz son birkaç yıldır iş yaşamımızda dijital dönüşüm stratejilerinin çok önemli yansımalarını görmekteydik.

Bu süreç; sadeliği ve hızı odağına alan, zamanın hem şirketler hem de çalışanlar için daha doğru ve etkin kullanıldığı İK modellerini de bu minvalde hayatımıza sokmuştu. İşe alım, performans ve yetenek yönetimi, eğitim, esnek yan haklar, izin ve masraf yönetim

süreçleri gibi konularda dijital kanalları başarılı ve etkin bir şekilde kullanmaktaydık. Bununla birlikte salgın döneminin, içinde bulunduğumuz bu dönüşüm sürecini daha da hızlandırdığını ve çeşitlendirdiğini söyleyebiliriz. Kurumsal stratejimizin önceliklerinden biri olan dijital, öncü ve modern uygulamalar ile çalışanlarımızın hayatını kolaylaştırmak hedefiyle, salgın nedeniyle evden çalışma dönemi boyunca tüm iş süreçlerimizi dijital platformlar üzerinden hızlı ve etkin bir şekilde yönettik.”

Çökdü, “Evden çalışma döneminin başlamasıyla birlikte çalışanlarımızı zihnen ve bedenen desteklemek ve bu zorlu günlerde onları biraz olsun gülümsetebilmek adına, aileleriyle birlikte katılabilecekleri haftalık dijital aktivite programları oluşturduk. İletişim aktivitelerimiz kapsamında; sabah canlı spor seansları, farklı alanlarda uzman konuşmacılarla oturumlar, yarışmalar, müzikli sohbet yayınları, yönetim ekibi ile kahve sohbetleri, bilgilendirme toplantıları ve çocuklara yönelik online aktiviteler gibi pek çok farklı program uyguladık.

GSK’nın faaliyette olduğu ülkeler içerisinde, Türkiye olarak en yüksek kullanım oranına sahip ülke olduğumuz şirket için sosyal medya platformumuz Workplace’i, bu dönemde yine farklı kampanya ve etkinliklerle çok etkin bir şekilde kullanmaya devam ettik.” Dijital dönüşümün lideri olma tutkumuzla, ilerleyen dönemde de öncü ve modern uygulamaları hayatımıza katmak üzere çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz.” diye konuştu.

 
0

  • ALTIN GRAM - TL 2431,83 0,37%
  • ALTIN ONS 2326,38 0,44%
  • BIST 100 9794,65 0,75%
  • DOLAR/JAPON YENI 155,6 0,163%
  • DOLAR/KANADA DOLARI 1,36819 -0,15762%
  • DOLAR/RUS RUBLESI 92,08 -0,252%
  • DOLAR/TURK LIRASI 32,5126 -0,1%
  • EURO/DOLAR 1,0716 0,1589%
  • EURO/TURK LIRASI 34,9379 0,3608%
  • STERLIN/DOLAR 1,25032 0,3133%
Günün En Çok Okunanları
EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL