Bist 100
9716,77
-0,05%
Bist 100
Dolar/TL
32,4901
-0,169%
Dolar/TL
Euro/TL
34,9618
0,4295%
Euro/TL
Euro/Dolar
1,0732
0,3136%
Euro/Dolar
Altın/Gram
2434,6
0,48%
Altın/Gram
Piyasaları
İncele
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

Aralco Group, yeni şubelerle büyüyecek

27 Temmuz 2021
Aralco Group, yeni şubelerle büyüyecek
Burcu Tuvay btuvay@ekonomist.com.tr

Bisquitte, Komşu Kahve, Unichef, Chef Yourself ve Pişir ile yeme içme sektöründe faaliyet gösteren Aralco Group, yeni şube yatırımlarıyla yurtiçi ve yurtdışında büyümeyi hedefliyor. Grup, Portekiz'den Avusturya'ya kadar gayrimenkul projeleri de yapacak.

25 Temmuz 2021 tarihli sayıdan

İzmir merkezli Aralco Group, fast casual dining zinciri kurmak amacı ile 2010 yılında Arda Galin ve Alişan Yıldız tarafından faaliyete geçirildi. Aralco Group çatısı altında; Bisquitte, Komşu Kahve, Unichef, Chef Yourself ve yeni markası Pişir ile 11 yılı aşkın süredir yeme içme sektöründe faaliyet gösteren Galin ve Yıldız, yeni şubeler açarak hem yurtiçinde hem de yurtdışında büyümeyi hedefliyor.

Unichef markası ile yeme-içme ve ağırlama sektöründeki şirketlere, konsept ve deneyimlerine özel menü hazırlanması, bu menüye dahil ürünlerin komple üretim ve tedariki, tüm ürünlerin aynı standartta servis edilmesini sağlayacak menü mühendisliği hizmetinin verilmesi sağlanıyor.

Yeni oluşturulan Chef Yourself ürün grubu ile de evlere girerek, son kullanıcıya ancak restoranlarda deneyimleyebileceği lezzetlerin ev pratikliğinde sunulması hedefleniyor.

YILDA 2 MİLYON MÜŞTERİ


Komşu Kahve ve Bisquitte markaları ile beraber, Türkiye'nin beş farklı bölgesinde, 25 noktada, yaklaşık 500 kişilik ekiple yılda 2 milyondan fazla misafir ağırladıklarını söyleyen Arda Galin, "Yeni markamız Pişir ise çok kısa bir süre içerisinde faaliyete başlıyor.

Pişir, evde zahmetsizce yemek pişirmeyi sağlayan bir mobil sipariş platformu" diyor. Galin, bu yıl için 70 milyon TL ciro hedefi koyduklarını kaydediyor.

FRANCHISING VERECEK


Bisquitte ve Komşu Kahve markalarıyla franchising de veriliyor. Bisquitte için giriş bedeli 85 bin dolar ve royalty fee yüzde 5; Komşu Kahve için ise 35 bin dolar ve yine royalty fee yüzde 5 olarak ifade ediliyor.

Bisquitte ve Komşu Kahve markalarıyla pandemide dahi yeni şubeler açmaya devam ettiklerini ifade eden Alişan Yıldız, şunları söylüyor: "2021 yılı için markalarımızdan Komşu Kahve için, 20 yeni şehirde, toplamda 38 yeni şube açma hedefindeyiz.

Komşu Kahve ve Bisquitte markalarımıza yurtdışından talepler mevcut. Özellikle Komşu Kahve, Türki Cumhuriyetler ve Ortadoğu başta olmak üzere büyük ilgi görüyor.

Bu yılın sonunda bu yerlerde şubeleşmeye gitmek öncelikli planlarımız arasında. 2022 yılının başında Bisquitte markasını İngiltere, Almanya, Hollanda ve Azerbaycan'a açmayı planlıyoruz."

AVRUPA'DA GAYRIMENKUL PROJELERI YAPACAK


2022'den çok umutlu olduklarını belirten Arda Galin, özellikle Pişir markasının faaliyete geçmesi ile büyüme performanslarına hız katacaklarını söylüyor. Galin, şöyle konuşuyor: "Pişir ile yıl sonunda tüm İstanbul'u kapsamak hedefindeyiz, çok kısa süre içerisinde ise tüm Türkiye'de faaliyet göstermek istiyoruz.

Bu yıl Virgin Assets ile birleşerek, faaliyet kollarımıza gayrimenkul geliştirme ve inşaatı da ekledik. Virgin Assets iş birliği ile yurtiçinde ve yurtdışında, Portekiz'den Avusturya'ya kadar gerçekleştirmeyi planladığımız projelerimiz var."
0


  • ALTIN GRAM - TL 2434,6 0,48%
  • ALTIN ONS 2330,75 0,63%
  • BIST 100 9716,77 -0,05%
  • DOLAR/JAPON YENI 155,584 0,153%
  • DOLAR/KANADA DOLARI 1,36663 -0,27146%
  • DOLAR/RUS RUBLESI 92,275 -0,0407%
  • DOLAR/TURK LIRASI 32,4901 -0,169%
  • EURO/DOLAR 1,0732 0,3136%
  • EURO/TURK LIRASI 34,9618 0,4295%
  • STERLIN/DOLAR 1,2518 0,43204%
Günün En Çok Okunanları
EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL