Koç Topluluğu bünyesinde faaliyet gösteren satın alma şirketi Zer, 2003’te topluluk şirketlerinin dışarıdan temin ettiği ürün ve hizmetlerin satın alma süreçlerinin merkezi olarak yönetilmesi amacıyla kuruldu.
Yıllar içinde bu amaca ulaşarak Koç Topluluğu’nun yanı sıra yurtiçi ve yurtdışından şirketlerle de işbirliği fırsatı yarattı. Zer bugün 100’ü aşkın kategoride, 20 binden fazla tedarikçi aracılığıyla müşterilerine satın alma deneyimi sunuyor.
Promena, 2020 yılının ilk yarısında toplam 10 milyar TL’ye yaklaşan işlem hacmini platform üzerinden gerçekleştirdi.
Zer Genel Müdürü Mehmet Apak, küresel alanda rekabet eden iyi bir oyuncu olmak ve mevcut işlerinde daha da güçlenmek için farklı kategorilerde mobil ve nesnelerin interneti teknolojilerini içeren çalışmalar yürüttüklerini vurguluyor.
Yeni müşterilerin taleplerinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 40’a yakın artış görüldüğünü belirten Mehmet Apak, şunları anlatıyor: “Promena’nın mevcut müşterileri ise salgının ilerleyişine bağlı olarak farklı senaryolara göre daha sıkı bir biçimde portföylerini ve stratejilerini gözden geçirmeye başlayarak teklif toplama ve ihale modüllerini daha fazla kullanmaya başladı.
Promena’nın mevcut müşterileri, teklif toplama ve ihale modüllerini geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla yüzde 30 daha fazla kullandı.”
Yıllar içinde bu amaca ulaşarak Koç Topluluğu’nun yanı sıra yurtiçi ve yurtdışından şirketlerle de işbirliği fırsatı yarattı. Zer bugün 100’ü aşkın kategoride, 20 binden fazla tedarikçi aracılığıyla müşterilerine satın alma deneyimi sunuyor.
Promena, 2020 yılının ilk yarısında toplam 10 milyar TL’ye yaklaşan işlem hacmini platform üzerinden gerçekleştirdi.
Zer Genel Müdürü Mehmet Apak, küresel alanda rekabet eden iyi bir oyuncu olmak ve mevcut işlerinde daha da güçlenmek için farklı kategorilerde mobil ve nesnelerin interneti teknolojilerini içeren çalışmalar yürüttüklerini vurguluyor.
Yeni müşterilerin taleplerinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 40’a yakın artış görüldüğünü belirten Mehmet Apak, şunları anlatıyor: “Promena’nın mevcut müşterileri ise salgının ilerleyişine bağlı olarak farklı senaryolara göre daha sıkı bir biçimde portföylerini ve stratejilerini gözden geçirmeye başlayarak teklif toplama ve ihale modüllerini daha fazla kullanmaya başladı.
Promena’nın mevcut müşterileri, teklif toplama ve ihale modüllerini geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla yüzde 30 daha fazla kullandı.”