Ekonomist
  • GÜNCEL
    • Kapak Konusu
    • Son Dakika
    • Haberler
    • Dünya
    • Video Galeri
    • Şirketler
    • Çalışma Hayatı ve Sosyal Güvenlik
    • Kulis
    • Dosya
    • Yatırımcı Köşesi
    • Üniversitelerden
  • Altın Fiyatları
  • Piyasalar
    • Altın
    • Bes
    • Borsa
    • Finans
  • Araştırmalar
  • Girişim / Kobi
  • Sektörler
    • Eğitim
    • Enerji
    • Gıda
    • Holdingler
    • Emlak
    • Medya
    • Otomotiv
    • Perakende
    • Teknoloji
    • Tekstil
    • Turizm
    • Yönetim / Kariyer
  • Etkinlikler
  • YAZARLAR
    • Aram Ekin Duran
    • Abdülkadir Kahraman
    • Ayşegül Sakarya Pehlivan
    • Aysun Karabıyık Sarıkaya
    • Burcu Tuvay
    • Ceren Oral
    • Dr. Orhan Karaca
    • Talat Yeşiloğlu
    • Gözde Yeniova
    • Levent Gökmen
    • M. Fatih Köprü
    • Özlem Bay Yılmaz
    • Servet Topaloğlu
    • Sibel Atik
    • Talip Yılmaz
Sonuç yok
Bütün sonuçları gör
  • GÜNCEL
    • Kapak Konusu
    • Son Dakika
    • Haberler
    • Dünya
    • Video Galeri
    • Şirketler
    • Çalışma Hayatı ve Sosyal Güvenlik
    • Kulis
    • Dosya
    • Yatırımcı Köşesi
    • Üniversitelerden
  • Altın Fiyatları
  • Piyasalar
    • Altın
    • Bes
    • Borsa
    • Finans
  • Araştırmalar
  • Girişim / Kobi
  • Sektörler
    • Eğitim
    • Enerji
    • Gıda
    • Holdingler
    • Emlak
    • Medya
    • Otomotiv
    • Perakende
    • Teknoloji
    • Tekstil
    • Turizm
    • Yönetim / Kariyer
  • Etkinlikler
  • YAZARLAR
    • Aram Ekin Duran
    • Abdülkadir Kahraman
    • Ayşegül Sakarya Pehlivan
    • Aysun Karabıyık Sarıkaya
    • Burcu Tuvay
    • Ceren Oral
    • Dr. Orhan Karaca
    • Talat Yeşiloğlu
    • Gözde Yeniova
    • Levent Gökmen
    • M. Fatih Köprü
    • Özlem Bay Yılmaz
    • Servet Topaloğlu
    • Sibel Atik
    • Talip Yılmaz
Sonuç yok
Bütün sonuçları gör
Ekonomist
Sonuç yok
Bütün sonuçları gör
Anasayfa Girişim / Kobi

Genç girişim Magnetiq, 375 bin dolarlık yatırım aldı

17 Eylül 2021 | 16:37:01
Girişim / Kobi
A A
2
Son Güncellenme: 17 Eylül 2021 | 16:37:01
Genç girişim Magnetiq, 375 bin dolarlık yatırım aldı
Facebook ile paylaşTwitter ile paylaşWhatsApp ile Paylaş

Google, Facebook ve Instagram reklamlarının tek bir platformdan hızlı, kolay ve daha verimli şekilde yönetilmesine olanak tanıyan Magnetiq, QNBEYOND Ventures’dan 375 bin dolarlık yatırım aldı

KOBİ ve girişimlerin, tüm dijital reklamlarını tek bir platform üzerinden yönetmesini sağlayan Magnetiq, Berkay Yavuz ve Ömer Ersin tarafından geliştirildi.  QNBEYOND Ventures tarafından aldığı 375 bin dolarlık yatırımla Magnetiq, önümüzdeki bir yıl içerisinde yurt dışına açılma ve ürün geliştirme çalışmalarına odaklanacak.

QNBEYOND Ventures Yönetici Ortağı Özge Öz, “Dünyada hızla artan bir ihtiyacı karşılamak için yola çıkan Magnetiq kurucu ekibinin KOBİ’lerle birlikte çalışma ve pazarlama teknolojileri konusundaki tecrübeleri sayesinde globalde çok önemli başarılara imza atacağına inanıyoruz” diyerek görüşlerini belirtti.

Erken aşama yatırımının ardından ürün geliştirme çalışmalarına daha da hız vereceklerine dikkat çeken Magnetiq Kurucu Ortağı ve CEO’su Berkay Yavuz, “Hız kesmeden bir sonraki yatırım turumuzun hazırlıklarına da başladık. Bir sene içerisinde de bu turu, daha da büyüyecek olan ekibimizle, yeni ülke açılımları ve ürün gelişimi için kullanacağız. Eylül ayında Google entegrasyonu ile arama ve görüntülü reklam ağlarını, yılı sonuna kadar ise TikTok ve Twitter’ı platforma dahil edeceğiz” dedi.

Magnetiq Kurucu Ortağı ve COO’su Ömer Ersin ise QNBEYOND Ventures ile kurdukları yakın ilişkinin yatırımın ötesinde yol gösterici bir iş ortaklığına dönüştüğünü ifade etti. Ersin, “Bu çalışmalarımız, QNB Finansbank’ın önemli markalarından, Enpara ile de devam edecek. Bu yatırım turu sonrasında Türkiye’de büyümemizi perçinleyip, başta 200 milyar dolar pazar hacmine sahip Amerika Birleşik Devletleri olmak üzere yeni ülkelere kısa sürede ulaşmayı planlıyoruz” şeklinde sözlerini tamamladı.

Reklam yönetimi tek bir platformda toplanıyor

KOBİ’lerin yaklaşık yüzde 70’i dijital pazarlama çalışmalarını kendileri yürütürken, reklam verme arayüzleri ve platformlarının kolay olmaması, görsel tasarım tarafında yaşanan sıkıntılar gibi nedenlerden sorunlar yaşanıyor. Bu noktada etkin bir çözüm sunma hedefiyle yola çıkan Magnetiq, pazarlama ekibi olmayan KOBİ ve girişimlerin, tüm dijital reklamlarını verimli ve kolay bir şekilde yönetebilmesini sağlıyor.

Magnetiq, KOBİ’lerin dijital reklam tasarım ihtiyacını sektörlerine uygun hazır şablonlar ile hızlıca çözerken, Google, Facebook ve Instagram gibi ayrı ayrı olan reklam yönetim platformlarını tek bir arayüzde topluyor. Platformda şu anda Google, Facebook ve Instagram reklam panelleri yönetilirken, yıl sonuna kadar TikTok ve Twitter gibi platformların da dahil edilmesi planlanıyor.

 

Etiketler: Magnetiq
PaylaşımTweetGönder
Önceki Haber

Tüketici kredilerinde vade sınırı düşürüldü

Sonraki Haber

IMF Başkanı: Yatırım fonlarının dayanıklılığı artırılmalı

Benzer Haberler

‘Doğrudan Tüketiciye’ iş modeli nedir? Başarılı örnekler
Girişim / Kobi

‘Doğrudan Tüketiciye’ iş modeli nedir? Başarılı örnekler

22 Mayıs 2022
Dijital reklamcılıkta globali hedefliyor
Girişim / Kobi

Dijital reklamcılıkta globali hedefliyor

22 Mayıs 2022
Sağlıkta start up rüzgarı… Yeni dönem fırsatları neler?
Girişim / Kobi

Sağlıkta start up rüzgarı… Yeni dönem fırsatları neler?

22 Mayıs 2022
“Türkiye’nin en inovatif çiftliği olmak istiyoruz”
Girişim / Kobi

“Türkiye’nin en inovatif çiftliği olmak istiyoruz”

22 Mayıs 2022
Kurumsal yönetim bakış açısıyla işletme suistimalleri
Girişim / Kobi

Kurumsal yönetim bakış açısıyla işletme suistimalleri

22 Mayıs 2022
İş yapış biçimlerindeki dönüşümün kısa hikayesi
Girişim / Kobi

İş yapış biçimlerindeki dönüşümün kısa hikayesi

22 Mayıs 2022

Yorum Alan 2

  1. Emre Aksu says:
    8 ay önce

    Dijital alanda gelişmeler bizi sevindiriyor.

    Cevapla
  2. instazoom says:
    2 ay önce

    İnstagram paylaşımın gerçekten harika olduktan sonra bir sürü yeni fikrim var

    Cevapla

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Haftanın Öne Çıkanları

McDonald’s’ın Rusya’daki restoranları kime satacağı belli oldu
Haberler

Tabelalar iniyor: McDonald’s restoranlarının Rusya’daki yeni ismi belli oldu

24 Mayıs 2022

McDonald's, 32 yıl sonra Rus pazarından çıkacağını duyurmuştu. Fast food devi, şu anda Sibirya’da 25 McDonald’s restoranını işleten Alexander Govor‘un,...

Daha fazla oku

Çarpıcı rapor: Her 30 saatte bir milyarder doğdu

Rusya’da piyasaya tuşlu telefon yağdı, yüzde 43 arttı

4,3 milyar dolar serveti var, ayda 2500 sterlinden fazla harcaması yasak: Dava açıldı

Samsung’tan stratejik sektörlere 356 milyar dolarlık yatırım kararı

Satın almak için tıklayın

Abone olmak için tıklayın

 


Son Haberler

Hyundai STARIA Türkiye’de satışa çıktı: Fiyatı ve özellikleri

Hyundai STARIA Türkiye’de satışa çıktı: Fiyatı ve özellikleri

25 Mayıs 2022
AB, Ukrayna ürünlerinden vergi almayacak

AB, Ukrayna ürünlerinden vergi almayacak

24 Mayıs 2022
“Euro Bölgesi’nde resesyon öngörmüyoruz”

“Euro Bölgesi’nde resesyon öngörmüyoruz”

24 Mayıs 2022
Bakan Varank ‘iki uzay yolcusu’ için başvuru sayısını açıkladı

Bakan Varank ‘iki uzay yolcusu’ için başvuru sayısını açıkladı

24 Mayıs 2022

Dünya Haberleri

AB, Ukrayna ürünlerinden vergi almayacak
Dünya

AB, Ukrayna ürünlerinden vergi almayacak

Avrupa Birliği (AB) üyesi ülkeler, Ukrayna'dan ithal edilecek bütün ürünlerdeki gümrük vergilerinin 1 yıl süreyle kaldırılmasını sağlayacak düzenlemeye onay verdi....

24 Mayıs 2022
“Euro Bölgesi’nde resesyon öngörmüyoruz”
Dünya

“Euro Bölgesi’nde resesyon öngörmüyoruz”

Avrupa Merkez Bankası (ECB) Başkanı Christine Lagarde, Avro Bölgesi'nin resesyona girmesi olasılığının Banka'nın temel senaryosu içerisinde olmadığını belirtti. İsviçre'nin Davos...

24 Mayıs 2022
Çarpıcı rapor: Her 30 saatte bir milyarder doğdu
Dünya

Çarpıcı rapor: Her 30 saatte bir milyarder doğdu

İngiliz uluslararası yardım kuruluşu Oxfam'ın "Acıdan kâr ediyorlar” raporunda COVID-19 pandemisi sürecinde her 30 saatte yeni bir milyarderin doğduğuna yer...

24 Mayıs 2022
Rusya’da piyasaya tuşlu telefon yağdı, yüzde 43 arttı
Dünya

Rusya’da piyasaya tuşlu telefon yağdı, yüzde 43 arttı

Rusya'da ilk çeyrekte tuşlu telefon tedariki %43 artarak 2017 seviyesine ulaştı. Rus sitesi RBC'nin haberine göre bu durum lojistikle ilgili...

24 Mayıs 2022

  • ALTIN FİYATLARI
  • EKONOMİ TERİMLERİ SÖZLÜĞÜ
  • KREDİ HESAPLAMA
  • ARŞİV
  • KÜNYE
  • YAYIN İLKELERİ
  • AYDINLATMA METNİ
  • İŞ DÜNYASI ABONELİK PAKETİ
  • ÇEREZ POLİTİKASI
  • ABONE OL
  • SATIN AL

© 2016-2020 Ekonomist Dergisi. Bütün hakları gizlidir.

Sonuç yok
Bütün sonuçları gör
  • GÜNCEL
    • Kapak Konusu
    • Son Dakika
    • Haberler
    • Dünya
    • Video Galeri
    • Şirketler
    • Çalışma Hayatı ve Sosyal Güvenlik
    • Kulis
    • Dosya
    • Yatırımcı Köşesi
    • Üniversitelerden
  • Altın Fiyatları
  • Piyasalar
    • Altın
    • Bes
    • Borsa
    • Finans
  • Araştırmalar
  • Girişim / Kobi
  • Sektörler
    • Eğitim
    • Enerji
    • Gıda
    • Holdingler
    • Emlak
    • Medya
    • Otomotiv
    • Perakende
    • Teknoloji
    • Tekstil
    • Turizm
    • Yönetim / Kariyer
  • Etkinlikler
  • YAZARLAR
    • Aram Ekin Duran
    • Abdülkadir Kahraman
    • Ayşegül Sakarya Pehlivan
    • Aysun Karabıyık Sarıkaya
    • Burcu Tuvay
    • Ceren Oral
    • Dr. Orhan Karaca
    • Talat Yeşiloğlu
    • Gözde Yeniova
    • Levent Gökmen
    • M. Fatih Köprü
    • Özlem Bay Yılmaz
    • Servet Topaloğlu
    • Sibel Atik
    • Talip Yılmaz

© 2016-2020 Ekonomist Dergisi. Bütün hakları gizlidir.