Pepee dijitalde kendi kanalını kurdu

Pepee dijitalde kendi kanalını kurdu

Düşyeri, çocukların akıllı televizyonlar üzerinden Pepee TV’yi izleyebilmeleri için Arçelik ve Beko ile stratejik bir işbirliğine gitti.

ÖZLEM BAY YILMAZ
obay@ekonomist.com.tr

Pepee karakterinin yarattığı 300 milyon TL’lik ekonominin Pepee TV ile birlikte 2019’dan başlayarak daha da artması bekleniyor.

Düşyeri ekibi tarafından 10 yıl önce yaratılan Pepee, çocukların en sevdiği çizgi film karakterlerinden biri. Pepee’nin bugüne kadar 4 binin üzerinde lisanslı ürünü yapıldı.

2018 yılında Düşyeri lisanslı 20 milyon adetten fazla ürün satışı yapılırken, bu ürünlerin yarattığı toplam ekonomi 300 milyon TL’yi geçmiş durumda. Düşyeri’nin başarısına iş çevreleri de kayıtsız kalmadı.

Ali Koç, Ali Sabancı, Ayşegül Akşak, Begümhan Doğan Faralyalı, Göktekin Dinçerler, Kenan Çolpan, Nevzat Aydın, Timuçin Öğün, Varol Civil gibi isimlerden yatırım çeken Düşyeri’nin Kurucusu Ayşe Şule Bilgiç, bu destekle bir dünya şirketi olma yolunda çalışmalarına devam ediyor.

Öyle ki Pepee artık dijital platforma da adım attı. Türkiye’nin ilk dijital çocuk televizyonu olan Pepee TV, yüzde 100 güvenli, zaman ayarlı, eğlendirirken eğiten ve tercihe göre reklamsız olarak çocukların karşısına çıkıyor. Pepee karakterinin yarattığı ekonominin Pepee TV ile birlikte 2019’dan başlayarak daha da artması bekleniyor.

STRATEJİK İŞBİRLİĞİ
Pepee’nin dijital dünyaya açılımı stratejik bir işbirliğiyle oldu. Düşyeri, çocukların akıllı televizyonlar üzerinden de Pepee TV’yi izleyebilmeleri için Arçelik ve Beko ile stratejik bir işbirliğine gitti.

Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek tasarlanan Pepee TV kumandası ile çocuklar sadece dijital dünyada değil evlerinde de güvenle çizgi filim izleyebilecek. Pepee TV, akıllı telefon, tablet, notebook ve akıllı TV’lerden indirilerek izlenebilecek.

Düşyeri Kurucusu Ayşe Şule Bilgiç, dört neslin Pepee izleyerek büyüdüğünü söylüyor. Bilgiç, “Düşyeri’nin dijital verilerine baktığımızda her ay 5,5 milyon, son üç ayda ise 11,5 milyon kişinin içeriklerimizi izlediği görülüyor” diyor.

Pepee’nin Türkiye’de yüzde 98 marka bilinirliği olduğunu da ifade eden Bilgiç, “Pepee TV ile başlayan dijital yolculuğumuz yeni hizmetlerle 1 devam edecek” diye konuşuyor.

145 ülkede faaliyet gösteren uluslararası bir marka olarak önceliklerinin dijital dünyadaki güvenlik olduğuna dikkat çeken Arçelik Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi ise Pepee TV için geliştirdikleri kumandayla çocuklara güvenli bir ortam sunduklarını söylüyor.



İlgili Haberler
0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış

İlk yorumu yazmak ister misiniz?

Yorum yap